גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

https://mivtzaon.kartisim.co.il/
הופעות ג'אז ובלוז

מרתון גיא מינטוס טריו - הקלאסיקות: מוצארט, שופן, בטהובן

ארכיון תאריך: 21 יולי 2022

משך: שעה ורבע

דלתות ומסעדה יפתחו ב 19:00. מומלץ להגיע סמוך לפתיחת דלתות
מועדון שבלול מתרגש לשוב ולארח את הטריו של גיא מינטוס והפעם למרתון מוסיקלי של שלושה ערבי רזידנסי קסומים. מסע מרתק בין העולמות המוסיקלים השונים אליהם סקרנותו של מינטוס הכל כך רב גוני הובילה אותו בשנים האחרונות, מבט רטרוספקטיבי מסכם על יצירת הטריו תוך שהם שבים ומחדשים ומרעננים ומפתיעים.  צפו לשיא חדש בסיפור האהבה בין מינטוס והקהל.

זהו המופע הראשון במרתון המיוחד.

בערב זה הטריו יציג תכנית מחשמלת הנותנת פרשנות מקורית ומפתיעה ליצירות המופת של הקלאסיקה האירופית. במהלך שלוש השנים האחרונות, הייתה לטריו הזדמנות לחקור ולצלול יחד אל תוך רפרטואר לא שגרתי לטריו ג`אז: מהסימפוניות של בטהובן דרך הסונטות לפסנתר של מוצארט ועד הואלסים של שופן, חלק מהזמן תוך הצמדות לטקסט המקורי ובחלק אחר מהזמן תוך הרכבה ופירוק מחדש של החומר בצורה שלוקחת את היצירות האלמותיות הללו אל תוך מגרש המשחקים של הטריו. התוצאה הינה ייחודית ומשלבת אלתור, גרוב והשפעות מוסיקליות מרחבי העולם. בהינד עפעף השלישייה עוברת ממרקמים חופשיים לנגינה מדוייקת כשל רביעיית מיתרים. 

 

גיא מינטוס  הוא פסנתרן וירטואוז, מלחין פורה ופרפורמר כריזמטי, זוכה "פרס לאונרד ברנשטיין" ו"פרס מלחין הג`אז הצעיר" של איגוד המלחינים האמריקאי  ASCAP .  
יצירותיו הוזמנו בין היתר ע"י התזמורת הקאמרית הישראלית, התזמורת הסימפונית ירושלים, תזמורת המלחינים האמריקאית ותזמורת ירושלים מזרח ומערב.

גיא מינטוס - פסנתר ושירה
 אורן הארדי - קונטרבס
 יונתן רוזן - תופים

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter